یک چیزی ک نیازه کفاشیه واسه زوار یه خدمت کرده باشیم ما صبح نمازو که بخونیم انشالله به سلامتی میایم اینجا برای زوار چرا ؟ چی تو کمک کردن است؟ دعای امام حسین زیارت میکنیم سلام میدیم امام حسین ابوالفضل سلام میکنیم میخوام نوکری زوارت بکنیم کار میکنیم برای زوار امام حسین دیگه فرقی نمیکن […]
بسم الله الرحمن الرحیم رادنی هستم از تهران میام سال ۹۱ فکر کنم یه سه چهار سالی رو من خودم تنها اومدم بعد از اون با تشویقهای من و برنامههای من داستانهای من اهل خانواده دوستان آشنایان مشوق شدن که با من بیان همراه بشن الان حول و حوش سی یا ۴۰ نفر با من […]



